کلاس های آنلاین

دلایل شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین با اسکایپ

هشت دلیل برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین با اسکایپ


همانطور که می دانید، همه دوره های آمادگی آزمون های آیلتس، تافل و دیگر دوره های آکادمی زبان نجفی علاوه بر حالت حضوری، به صورت آنلاین هم برگزار می شوند. کلاس های آنلاین مزیت هایی دارند که باعث می شود بسیاری از دانشجو ها آنها را به دوره های حضوری ترجیح بدهند.

انگلیسی آنلاین

مزیت های کلاس زبان انگلیسی آنلاین

۱- صرفه جویی در زمان

یکی از مهمترین مزیت های کلاس های آنلاین این است که با شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین، شما می توانید به شدت در زمان صرفه جویی کنید. به عنوان مثال در شهر های بزرگ برای یک کلاس زبان ۱.۵ ساعتی، گاهی دانشجو ها بیش از ۳ ساعت را در مسیر رفت و آمد می گذرانند. این در حالی است که این زمان با ارزش را می توانید در منزل و برای مطالعه صرف کنید و سرعت پیشرفت خودتان را بسیار بالاتر ببرید.

پس، با استفاده از زمان اضافه ای که کلاس آنلاین در اختیار شما می گذارد می توانید در تعداد روزهای کمتری به سطحی که مدنظر شماست برسید. این صرفه جویی در زمان گاهی می تواند تا حدی با ارزش باشد که دانشجو ها حاضرند پول هنگفتی پرداخت کنند تا در زمان کمتری به نتیجه برسند. با شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی آنلاین شما بدون پرداخت هزینه اضافه به همان سرعت به نمره خود در آزمون های آیلتس، تافل و … خواهید رسید.

۲- صرفه جویی در هزینه

اگر کلاس آنلاین باشد، شما می توانید از اتاق خودتان در کلاس شرکت کنید. وقتی مجبور نباشید از منزل خارج شوید، مطمئناً در هزینه شما صرفه جویی می شود. هزینه اینترنت برای یک جلسه کلاس زبان انگلیسی آنلاین بسیار کمتر از هزینه ای است که برای رفت آمد با ماشین شخصی یا تاکسی باید پرداخت کنید.

از طرفی، همانطور که قبلاً هم توضیح دادم، وقتی از زمان صرفه جویی شده توسط کلاس های آنلاین استفاده می کنید، سرعت یادگیری شما بالاتر می رود و بنابراین با تعداد جلسات بسیار کمتری می توانید به نتیجه برسید. این یعنی هزینه کلاس زبان شما هم کمتر خواهد شد.

۳- دسترسی به امکانات آموزشی بهتر

خیلی از دانشجو هایی که می خواهند خودشان را برای آزمون های آیلتس و تافل آماده کنند با یک مشکل بزرگ روبرو می شوند: در شهر آنها مدرس های با تجربه و دوره های با کیفیت برای این آزمون ها وجود ندارد. این اتفاق در بسیاری از شهر های ایران برای دانشجو ها می افتد. در چنین مواقعی دو راه حل وجود دارد. راه حل اول این است که همان کلاس های نه چندان خوب را بپذیرند و علی رغم میل باطنی شان در آن کلاس ها شرکت کنند. راه حل دوم این است که به شهر هایی مثل تهران بروند و در آنجا به دنبال مدرس های مجرب و دوره های مناسب بگردند. راه حل اول که اصلاً خوب نیست، چون مطمئناً یک دوره کم کبفیت آنها را به نتیجه و نمره دلخواهشان نمی رساند.  راه حل دوم، یعنی رفتن به شهر دیگری مثل تهران، هم برای خیلی ها عملی نیست. از هزینه و زمان زیادی که این کار می طلبد که بگذریم، این راه حل برای خیلی از افراد عملی نیست. خیلی ها دانشجو هستند و یا شاغلند و امکان رفت و آمد یا ساکن شدن در شهر دیگری را ندارند.

راه حل سومی هم هست! شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی آنلاین می تواند به ساده ترین روش ممکن تمام مشکلات شما را حل کند. کلاس آنلاین نیازی به حضور فیزیکی شما ندارد و شما از هر نقطه ای از ایران یا جهان که اینترنت داشته باشد می توانید در کلاس شرکت کنید. من دانشجو هایی داشته ام که در شهرشان حتی نمی توانستند مدرسی برای ازمون های آیلتس و تافل پیدا کنند. پس، اگر به اینترنت دسترسی دارید، نیازی نیست انتظارتان را پایین بیاورید و در کلاس های کم کیفیت شرکت کنید.

۴- انعطاف پذیری

کلاس های آنلاین بسیار انعطاف پذیر هستند. شما بسیار راحت تر از کلاس های حضوری می توانید ساعت کلاس را هماهنگ کنید یا گاهی که مایلید ساعت آن را تغییر بدهید. در کلاس های آنلاین شما می توانید از هر جایی که هستید در کلاس شرکت کنید. کلاس های دانشجویان در ایام تعطیلات هم برقرار خواهد بود و نبودن در محل سکونت باعث نمی شود کلاس هایشان کنسل بشوند. البته این انعطاف پذیری برای مدرس دوره های آنلاین هم صادق است. آنلاین بودن کلاس ها به مدرس اجازه می دهد تا هر زمان و مکانی کلاس ها را بصورت منظم برگزار کند.

۵- تنوع زمان بندی

یکی دیگر از مزیت های بسیار ارزشمند کلاس های آنلاین این است که شما به ساعت های متنوع تری از کلاس دسترسی دارید. چون نه مدرس و نه دانشجو نیازی ندارند که از منزل خارج بشوند، بنابراین کلاس های آنلاین را می توان حتی در ساعت های بسیار دیر در شب یا ساعت های بسیار زود در صبح هم برگزار کرد. این در حالی است که شما هیچ آموزشگاهی را نمی توانید پیدا کنید که ساعت ۶ صبح کلاس حضوری داشته باشد. مشغله برخی افراد تا مدتها بهشان اجازه نمی دهد به کلاس زبان بروند، اما به لطف آنلاین بودن کلاس ها، حالا می تواند هر زمان از شبانه روز به کلاس بیایند و بسیار با انرژی روی زبان انگلیسی خودشان کار کنند.

۶- نظم بیشتر

انعطاف پذیری و تنوع زمان بندی بیشتر دوره های آنلاین باعث می شود کنسل شدن کلاس ها کمتر اتفاق بیافتد و بنابراین کلاس ها بسیار منظم تر برگزار بشوند. مثلاً فردی را در نظر بگیرید که کارمند یک اداره است و عصر ها کلاس زبان حضوری دارد. هر روز که یک جلسه کاری یا هر موضوع دیگری پیش بیاید مجبور است کلاسش را کنسل کند. در حالیکه اگر همین فرد در کلاس زبان آنلاین شرکت کند، خیلی وقت ها به راحتی می تواند زمانی را برای کلاسش پیدا کند که احتمال پیشامد های دیگر کم باشد (مثلاً ۶ صبح) یا در صورتی که اتفاقی افتاد، مثلاً یک جلسه کاری پیش آمد، ساعت کلاسش را برای آن روز تغییر بدهد. آنعطاف پذیری کلاس های آنلاین باعث می شود این تغییرات بسیار بسیار راحت تر از کلاس های حضوری صورت بگیرند.

۷- پشتیبانی تا آخرین لحظه

دانشجو های کلاس های آنلاین از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند. چون همه کلاس آنها در فضای اینترنت برگزار می شود، تعامل بین مدرس و دانشجو در دوره های آنلاین  فقط به ۹۰ دقیقه هر جلسه محدود نمی شود. ما همواره در ساعت های غیر کلاسی از طریق اسکایپ وضعیت مطالعه و پیشرفت دانشجو های کلاس های آنلاینم را پیگیری می کنیم و آنها هم می توانند سوال هایشان را در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند مطرح کنند و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را بگیرند.

تمامی دانشجو های کلاس های آیلتس آنلاین درست یک تا یک و نیم ساعت قبل از اینکه به جلسه آزمون اسپیکینگ آیلتس بروند، نیم ساعت با استاد تمرین اسپیکینگ خواهند داشت. حتماً می توانید تصور کنید دو بار تمرین تست کامل اسپیکینگ، آن هم کمتر از دو ساعت مانده تا آزمون، چه تاثیر خوبی می تواند در نمره این بخش از آزمون شما بگذارد.

۸- آرامش بیشتر

حتما قبول دارید هیچ کجا خانه خود آدم نمی شود. حالا تصور کنید روی تخت خودتان بنشینید و در کلاس زبان انگلیسی آنلاین شرکت کنید. هرگز رفتن به کلاس و با لباس رسمی روی صندلی کلاس نشتن نمی تواند به راحتی شرکت در کلاس از اتاق خودتان باشد. وقتی شما در کلاس احساس آرامش می کنید، بازده شما هم بالا می رود. این دقیقاً چیزی است که هر کلاسی باید داشته باشد و کلاس های آنلاین فراهم کردن چنین آسایش و راحتی را به سادگی ممکن می سازند.


آیا شما می توانید مزیت دیگری برای کلاس زبان انگلیسی آنلاین پیدا کنید؟ به نظر شما کلاس زبان انگلیسی آنلاین در آینده چه جایگاهی در ایران خواهد داشت؟ تجربه شما از شرکت در این چنین کلاس هایی چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آنلاین میتواند به این صفحه مراجعه نمایید.