خرید مدرک آیلتس

خرید مدرک آیلتس IELTS تضمینی!

اگر که شما هم به دنبال مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید، و نیاز به دریافت مدرک آیلتس دارید، حتما تاکنون تبلیغاتی مربوط به خرید مدرک آیلتس را دیده و شنیده اید؛ اما آیا به درستی میتوان بدون شرکت در آزمون آیلتس مدرک آن را گرفت؟! متاسفانه باید بگوییم، این تنها ترفندی است، که بسیاری از دلالان و جعل کنندگان مدرک برای فریب افرادی که در شرایط شما قرار دارند، و به هر دلیل زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح آزمون آیلتس را ندارند و یا نتوانسته اند نمره مطلوب را از این آزمون کسب کنند، و در عین حال می خواهند هر چه زودتر کارهای مهاجرتی خود را انجام دهند، بکار میگیرند!

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا باهم به بررسی تمامی روش های خرید و فروش مدرک ielts بپردازیم و جزئیات و اعتبار هر یک از آن ها را بررسی کنیم…

مرجع رسمی صدور مدرک آیلتس ielts

مدرک معتبر آیلتس توسط موسسه استرالیایی IDP و مؤسسه انگلیسی British Council (برای متقاضیان مهاجرت یا تحصیلات تکمیلی در انگلستان)، صادر میشود؛ همچنین این مدرک تنها به خود آزمون دهنده تحویل داده میشود و استعلام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نخواهد بود.

 

مرتبط بخوانید: مراکز مجاز به برگزاری آزمون آیلتس در ایران 

 

خرید مدرک معتبر آیلتس بدون شرکت در آزمون

یکی از وسوسه برانگیزترین تبلیغاتی که در این زمینه وجود دارد، خرید مدرک معتبر آیلتس در ایران و یا مالزی همراه با داشتن استعلام از سایت ielts و دارای کد رسمی مدرک TRF میباشد؛

هر کدام از مدارکی که پس از آزمون آیلتس برای شرکت کنندگان صادر میشود، یک کد به نام کد استعلام آیلتس یا TRF دارد که اعتبار مدرک آیلتس را تایید می کند؛ این کد توسط سازمان بریتیش کانسیل و دانشگاه کمبریج ارائه می شود و از اینرو امکان جعل آن به هیچ عنوان وجود ندارد! مدرک آزمون آیلتس حتما باید توسط سازمان معتبر آیلتس صادر شود و در غیر اینصورت هیچ اعتباری ندارد.

حقیقتی که در این زمینه وجود دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که بررسی ها و تمهیدات امنیتی به اندازه ای توسط دانشگاه های پذیرنده و مراکز برگزاری آزمون و ارائه کننده مدرک دقیق انجام گرفته است، که جایی برای هیچ گونه تقلب و جعل وجود ندارد! با اطمینان میتوان گفت، گرفتن مدرک آیلتس معتبر بدون شرکت در آزمون عملاً غیرممکن است!

هزینه خرید مدرک آیلتس با استعلام

معمولا برای این کار هزینه های متفاوتی وجود دارد از ۳۰ میلیون تا ۱۳۰ میلیون تومان پول درخواست می شود، برای بسیاری این هزینه بسیار زیاد است اما برای برخی نیز چندان نیست و حاضر به پرداخت هستند اما باید بدانید که این امکان وجود ندارد و تنها دارید پول خود را هدر میدهید.

چرا نباید به سراغ خرید مدرک آیلتس برویم؟

  1. تنها پول خود را در این راه هدر می دهید.
  2. اگر هم این امکان وجود وجود داشته باشد در مراحل بعدی مصاحبه گیر خواهید کرد.
  3. ممکن است عواقب این کار قرار گرفتن شما در لیست سیاه دانشگاه ها و سازمان های مهاجرتی باشد.
  4. با انجام این کار تنها مورد دزدی و کلاهبرداری قرار خواهید گرفت.

شرکت کردن فرد دیگری در آزمون برای گرفتن مدرک آیلتس!

 

یکی دیگر از روشهای رایج، که برای گرفتن مدرک آیلتس تقلبی استفاده می شود، فرستادن فرد دیگری بجای داوطلب به آزمون است! اما آیا چنین کاری امکان پذیر است؟ معمولا افراد سودجو ادعا میکنند که در مراکز آیلتس عواملی را دارند که می توانند این کار را انجام دهند!! اما ما در ادامه دلایلی را برای شما بازگو میکنیم که متوجه شوید به چه دلیل این کار امکان پذیر نیست؛

  1. هنگامی که وارد مرکز آزمون می شوید باید در مقابل دوربین قرار بگیرید تا از شما عکس گرفته شود و همین عکس بر روی مدرک شما نیز چاپ می شود؛ بنابراین اگر شخص شباهتی به شما نداشته باشد در مراحل مهاجرت یا اپلای تحصیلی افسر مهاجرتی متوجه این عدم شباهت می شود.
  2. در جلسه آزمون باید پاسپورت خود را به عنوان مدرک هویتی نشان دهید. بنابراین چنانچه تصویر شخص با شما شباهتی نداشته باشد نقشه شما لو میرود و تا مدتی از آزمون دادن محروم خواهید شد!
  3. جدا از تمامی مراحل بالا در زمان Speaking ممتحن تمام مدارک داوطلب را چک می کند بنابراین واقعا نمیتوان ادعا کرد شخصی بتواند از تمامی این موارد امنیتی به سادگی عبور کند و کسی متوجه او نشود.

 

مرتبط بخوانید: نکات مهم در روز آزمون آیلتس

 

مطمئن ترین روش برای گرفتن مدرک معتبر آیلتس

تنها را دستیابی به مدرک آیلتس این است که خود شما با صداقت در جلسه آزمون شرکت نمایید! پیشنهاد ما این است که بجای هزینه های بسیار زیادی که دلالان برای گرفتن مدرک جعلی از شما می خواهند، زمان کافی بگذارید و با تقویت مهرت خود در این زمینه آمادگی لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را کسب کنید؛ مطمئناً این آزمون آنقدرها هم دشوار نیست که هیچ وقت نتوانید در آن موفق شوید تنها باید تمرین و پشتکار داشته باشید!

 

شما داوطلبان عزیز میتوانید هم به صورت خودخوان و هم با شرکت در دوره های تدریس خصوصی آیلتس 4مهارت لازم (اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ) برای شرکت در آزمون را به خوبی در خود تقویت کره و با اطمینان خاطر و خیالی آسوده در آزمون آیلتس شرکت کنید.