پادکست آیلتس

پادکست آیلتس – 5 نمونه از بهترین ها

پادکست آیلتس

پادکست ها روشی عالی برای یادگیری و بهبود زبان انگلیسی شما هستند. در اینجا 5 پادکست آیلتس که به آمادگی شما کمک می کنند را معرفی می کنیم.

1. Espresso English

اگر نمی توانید صفت را از قید تشخیص دهید، یا در انتخاب زمان صحیح فعل برای استفاده در جمله مشکل دارید، این پادکست آیلتس شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. هر اپیزود در مورد موضوعات پیچیده انگلیسی و سوالات متداول در مورد آن است.

در صورتی که بخواهید مهارت های خود را به سطح بالاتری ببرید، وب سایت انگلیسی اسپرسو با بیش از 10 دوره آموزشی برای ادامه یادگیری مناسب است. این دوره ها شامل گرامر، واژگان و لیسنینگ هستند.

2. Coffee Break English

این پادکست آیلتس که شامل اپیزودهای 15 دقیقه ای است برای همراهی با استراحت صبحگاهی شما طراحی شده است. مجریان این پادکست هر هفته میزبان فردی از یک کشور انگلیسی زبان هستند تا در مورد جنبه های مختلف زندگی یا فرهنگ خود صحبت کند.

3. All Ears English Podcast

این پادکست یکی از شناخته شده ترین پادکست ها برای زبان آموزان سطح intermediate است. اپیزودهای آنها همه چیزا از یادگیری زبان عامیانه آمریکایی تا موفقیت در یک مصاحبه شغلی به زبان انگلیسی پوشش می دهد. حتی یک سری کامل به آمادگی آیلتس اختصاص داده شده است.

4. Luke’s English Podcast

اگر به دنبال یادگیری انگلیسی بریتیش هستید، پادکست انگلیسی لوک برای شما بهترین است. این پادکست از یک رویکرد آموزشی ساده برای جذب شنوندگان استفاده می کند و مجری کمدین آن، در هر قسمت از طنز بریتانیایی استفاده می کند.

متن کامل هر اپیزود را در وب‌سایت این پادکست پیدا خواهید کرد.

5. Stories Podcast

هدف این پادکست آموزش از طریق تعامل است و برای زبان آموزانی که از آموزش سنتی لذت نمی برند و لغات و گرامر را از داستان های به یاد ماندنی راحت تر یاد می گیرند گزینه ای ایده آل است.