آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

بهترین آهنگ های انگلیسی برای یادگیری زبان!

یکی از بهترین راه‌های یادگیری وتقویت زبان انگلیسی، استفاده از آهنگ‌های خارجی است. با کمک آهنگ‌های خارجی انگلیسی زبان می‌توان دایره لغات، گرامر، اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ را تقویت کرد؛ البته باید بدانید صرفا گوش کردن به آهنگ نمی تواند زبان شما را تقویت کند. برای آن که بتوانید از آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان استفاده کنید، باید آهنگ‌های مناسبی انتخاب کنید. همچنین گوش دادن به آهنگ‌های بهترین خواننده‌ها نیز به یادگیری و تقویت زبان کمک می‌کند؛

امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد و بتوانید با مرور این آهنگها سطح یادگیری زبان انگلیسی خود و مهارتهایی مانند لیسنینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی را تقویت نمایید

 

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

 

مزایای استفاده از آهنگ های انگلیسی برای یادگیری زبان

گوش دادن به آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان از موثرترین روش های کمکی برای شماست تا در کوتاه مدت با لحن و لهجه انگلیسی زبانان آشنا شوید و لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی را با ریتم موسیقی بیاموزید! نکته مهمی که در انتخاب آهنگ وجود دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که آهنگ انتخابی باید منطبق با سطح زبان انگلیسی شما باشد! توجه داشته باشید که صرفا گوش کردن به آهنگ نمی تواند زبان شما را تقویت کند. بلکه نیاز به تمرین و تکرار و فهمیدن لغات و معنا و تلفظ آن دارید تا به خوبی به آهنگ تسلط پیدا کنید.

  • تقویت مهارت شنیداری، لغت و املاء
  • شنیدن و یادگرفتن کلمات و اصطلاحات روز
  • یادگیری همراه با تفریح و لذت
  • یادگیری بهتر به علت وجود ریتم و آهنگ و همچنین تکرار کلمات
  • آشنایی با صداها و تقویت تلفظ

در ادامه به معرفی گلچینی از بهترین آهنگ های انگلیسی زبان میپردازیم، که با گوش کردن مستمر و تمرین و تکرار آنها میتوانید به تقویت مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ زبان خود کمک کنید؛

1. تقویت زبان با آهنگ Dangerous از David Guetta

آهنگ Dangerous ریتم بسیار شادی دارد و کلمات و عبارت‌های جدید مختلفی را بیان می‌کند که برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب است؛ همچنین این آهنگ شاد زبان‌آموزان را با تلفظ صحیح کلمه Dangerous آشنا می‌کند! اکثر زبان‌آموزان ایرانی با تلفظ این کلمه مشکل دارند اما بعد از گوش کردن این آهنگ، دیگر هیچ‌گاه تلفظ درست آن را فراموش نخواهید کرد

 

2. یادگیری زبان با آهنگ شاد From Zero to Hero با صدای Sarah Connor

ریتم شاد و به یاد ماندنی این آهنگ، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تقویت زبان انگلیسی و به ویژه تقویت لیسنینگ تبدیل کرده است. کلمه‌ها و عبارت‌های این شعر با یکدیگر هم‌وزن هستند و از زبان غیررسمی در آن استفاده شده. از آنجایی که خواننده، شعر را با سرعت بالایی می‌خواند، این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته مناسب و خوب است.

 

3. یادگیری زبان با آهنگ انگلیسی My Heart Will Go On با صدای Celine Dion

آهنگ My Heart Will Go On مربوط به فیلم تایتانیک Titanic است فیلمی عاشقانه و حماسی به نویسندگی و کاگردانی جیمز کامرون و محصول سال 1997 است که بسیاری از ما با این فیلم زیبا خاطره داریم. خواننده این آهنگ سلین دیون می باشد و آهنگی بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

3. آهنگ Wherever I Go از گروهOne Republic برای تقویت زبان انگلیسی

این آهنگ به شما کمک خواهد کردن که سرعت صحبت کردنتان در زبان انگلیسی به صورت چشمگیری افزایش یابد؛ بنابراین آن را دانلود کنید، گوش دهید و حفظ کنید.

 

4. آهنگ Faded با صدایAlan Walker

آهنگ زیبای Faded توسط Alan Walker ساخته شده ، اما خواننده آن شخصی به نام Iselin Solheim است که یک خواننده زن اهل نروژ است که چندان مشهور نیست و تمام شهرتش را مدیون همین آهنگ است.

 

5. یادگیری زبان با آهنگ عاشقانه Europe’s Skies با صدای Alexander Rybak

آقای Alexander Rybak از خواننده‌هایی است که علاوه برای صدای خوب خود، توانایی زیادی در ویولن و پیانو دارد و ترانه‌های عاشقانه شاد زیادی خوانده است. الکساندر برای اولین بار با آهنگ «داستان پریان» معروف شد. آهنگ Europe’s Skies ریتم بسیار آرامش‌بخشی دارد که با نواختن ویولن آغاز می‌شود. کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند برای افرادی که به دنبال آهنگ انگلیسی برای سطح مبتدی و متوسط هستند بسیار مناسب است.

 

6. تقویت زبان با آهنگ شاد One Love با صدای گروه معروف Blue

گروه Blue یکی از معروف‌ترین گروه‌های خارجی دهه گذشته است که موفقیت بسیار زیادی به دست آورد ولی در سال‌های اخیر کمتر در مورد آن‌ها شنیده‌ایم. آهنگ One Love این گروه جزو اولین آهنگ‌هایی است که آن‌ها را به شهرت رساند و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت؛ این آهنگ شاد، متن ساده و روانی دارد ولی از آنجایی که لحنی غیررسمی دارد، برای زبان آموزان مبتدی مناسب نیست و آن را زبان‌اموزان پیشرفته توصیه می‌کنیم

 

7. یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ شاد Lash Out از خواننده معروف Alice Merton

ریتم شاد و جذابی که آهنگ Lash Out دارد، زبان‌آموزان را ترغیب می‌کند که با انگیزه و اشتیاق زیادی این آهنگ را چندین و چند بار گوش دهند. همین باعث تقویت زبان آن‌ها می‌شود. عبارات به کار رفته در این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب هستند. سرعت خواندن Alice Merton در آهنگ Lash Out متوسط است به همین خاطر زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند متن آهنگ را حفظ کنند و با خواننده همراهی کنند.

 

8. ترانه ملایم و زیبای Ain’t No Reason با صدای Brett Dennen 

این ترانه برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب و خوب است زیرا بسیار روان و آرام صحبت می‌کند و همچنین کلمه‌ها و عبارت‌های ساده و آسانی را به کار می‌برد و بنابراین از لحاظ زبانی در حد سختی متوسط به حساب می‌آید. 

 

9. یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Only you از Selena Gomez

در میان لیست آهنگ های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، جای آهنگی از سلنا گومز برای  طرفداران او خالی بود. آهنگ only you  را اولین بار یک خواننده بریتانیایی به نام وینس کلارک اجرا کرد، پس از آن بازخوانی های فراوانی از آن شد. یکی از این بازخوانی ها آهنگ سلنا گومز است که در سال 2017 منتشر شده است.

 

10. آهنگ Can’t stop the feeling از justin timberlake

آهنگ can’t stop the feeling نامزد بهترین آهنگ سال جایزه گرمی شد. این آهنگ جزو آهنگ‌های محبوب اپل شناخته می‌شود. در هفته اول انتشار بیش از 370هزار دانلود از سراسر دنیا داشت.

 

11. یادگیری زبان با آهنگ انگلیسی  Let It Be Me با صدای Jennifer Lopez

 

12. ترانه always on my mind با صدای Elvis Presley

 

13. تقویت زبان با آهنگ انگلیسی wish I was your lover با صدای خواننده معروف Enrique

 

14. یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ معروف Jenny of Oldstones کاری از گروه Florence and the Machine

 

15. تقویت زبان انگلیسی با آهنگ Shape of you از Ed Sheeran

 

 

امیدواریم این مقاله برای شما زبان آموزان عزیز مفید بوده باشد؛ بدیهی است که از بهترین‌ روش‌های یادگیری زبان، یادگیری آن همراه با سرگرمی است! شما علاوه بر شرکت در دوره های تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی میتوانید با یادگیری زبان انگلیسی به کمک موسیقی، فرایند یادگیری خود را راحت، سریع و جذاب تر کنید؛ هنگامی‌که به موسیقی موردعلاقه خود گوش می‌دهید، می‌توانید کلمه‌های جدید و اصطلاحات را بیاموزید و لیسنینگ خود را تقویت کنید.

 

 

مرتبط بخوانید: معرفی 8روش فوق العاده برای یادگیری واژگان انگلیسی