کلاس مکالمه زبان انگلیسی

کلاس مکالمه زبان انگلیسی


یادگیری زبان انگلیسی و توانایی سخن گفتن به این زبان که به عنوان زبان اول و بین المللی قلمداد می شود، همواره چالشی بزرگ برای همگی ما بود است. خوشبختانه این روزه، اکثریت افراد جامعه آشنایی ابتدایی با این زبان را دارند. ولی در نقطه ی مقابل آن، توانایی سخن گفتن روان، در بیشتر ما وجود ندارد

هدف از یادگیری یک زبان ارتباط برقرار کردن یا communication است. خیلی ها معتقدند باید مدتی طولانی انگلیسی مطالعه کرد و بعد وارد مرحله مکالمه یا speaking شد. این تفکر کاملاً اشتباه است. در کلاس مکالمه زبان انگلیسی شما یاد می گیرید چطور در سریع ترین زمان ممکن انگلیسی حرف بزنید. روش کار به این صورت است که با توجه به سطح زبان شما ساختار های ضروری برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را خواهید آموخت. در کلاس مکالمه زبان انگلیسی، یادگیری این ساختارهای ضروری، حتی اگر مبتدی هم باشید، در طی مدتی کوتاهی امکان پذیر خواهد بود. این یعنی در سریعترین زمان ممکن می توانید حرف بزنید.

آیا کلاس مکالمه زبان انگلیسی مطابق نیازهای زبان آموز طراحی می شود؟

بله! با توجه به هدف زبان آموز از یادگیری مهارت speaking، کلاس مکالمه زبان انگلیسی طوری برنامه ریزی می شود که شما دقیقاً به هدفتان از یادگیری زبان انگلیسی برسید. مثلاً اگر شما بازرگانی هستید که قصد دارید از زبان انگلیسی در جلسات کاری خود استفاده کنید، تمرکز کلاس مکالمه زبان انگلیسی شما بیشتر روی مکالمات رایج در محیط های کاری و اصطلاحات business خواهد بود.

یا اگر شما دانشجویی هستید که هدفتان از یادگیری زبان انگلیسی شرکت در کنفرانس ها و سمینار های انگلیسی است، در کلاس مکالمه زبان انگلیسی شما بیشتر روی اصطلاحات و مکالمات آکادمیک تمرکز می شود تا بتوانید به راحتی در چنین محیط هایی در مورد کار ها و تحقیقات خود حرف بزنید. گاهی تنها ۱۰ جلسه شرکت در کلاس مکالمه زبان انگلیسی می تواند به کلی مهارت speaking شما را متحول کند.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما قصد دارید روی مهارت مکالمه خود تمرکز کنید، کلاس مکالمه زبان انگلیسی دوره مناسبی برای شما است. بسیاری از افرادی که درکلاس مکالمه زبان انگلیسی شرکت می کنند در یکی از این طبقه بندی های زیر قرار می گیرند:

  • افرادی که مسافرتی به خارج از کشور در پیش دارند و می خواهند با شرکت در یک کلاس مکالمه زبان انگلیسی و کار فشرده روی مهارت مکالمه شان، در محیط های خارج از ایران نیازهایشان را خودشان بر طرف کنند.
  • تجاری که تنها به مهارت مکالمه برای شرکت در جلسات کاری و بستن قراردادهایشان نیاز دارند.
  • دانشجویانی که مدتی کلاس زبان انگلیسی رفته اند و حالا احساس می کنند مایلند مهارت مکالمه خود را به سطحی بالاتر ببرند.
  • افرادی که در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل شرکت کرده اند و متاسفانه در مهارت اسپیکینگ نمره دلخواهشان را کسب نکرده اند و حالا می خواهند با شرکت در یک کلاس مکالمه زبان انگلیسی که تمرکزش روی این مهارت است، نقاط ضعف خود را بر طرف کرده و نمره مدنظرشان را کسب کنند.
  • اساتید و دانشجویانی که می خواهند بتوانند در محیط های آکادمیک حرف بزنند و به عنوان مثال مقاله هایشان را ارائه دهند.

و بسیاری افراد دیگر!