کلاس خصوصی تافل

کلاس خصوصی تافل TOEFL


آزمون تافل برای کسانی است که زبان مادریشان انگلیسی نیست و سطح نیاز دارند سطح زبان خود را بسنجند. این آزمون بیشتر اهداف تحصیلی و آکادمیک دارد و بیش از ۸۵۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا این آزمون را قبول دارند.

اما،

برخی از شما نیاز دارید این دوره را در مدت زمانی نسبتا کوتاه به پایان برسانید، مطمئنا برای این افراد بهترین گزینه کلاس خصوصی تافل می باشد.

کلاس خصوصی تافل یکی از روش هایی است که برای برگزاری کلاسهای زبان انگلیسی در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا اکثرا نسبت به مزایای این روش آگاه هستند و می دانند که از طریق آن می توانند با تمرکز بیشتری به آموختن این زبان بپردازند و مطابق با برنامه ریزی مشخص برای شرکت در آزمون تافل TOEFL آمادگی لازم را کسب کنند.

کسانی که می خواهند در وقت و هزینه های رفت و آمدی خود صرفه جویی نمایند، سعی می کنند از کلاس های آموزش خصوصی تافل استفاده کنند، اما فواید استفاده از این روش تنها محدود به صرفه جویی در زمان و هزینه ها نمی باشد؛ بلکه از این طریق مدت زمان یادگیری بسیار کوتاه تر از شرکت در دوره های ترمیک آموزشگاهی خواهد شد، زیرا مدرس با تمرکز بیشتر بر روی فرد زبان آموز می تواند با سرعت بیشتری مطالب را در اختیار وی قرار دهد و فرد یاد گیرنده نیز به دلیل اینکه توانسته است، ساعات و محل برگزاری جلسات را خودش تعیین نماید، احساس راحتی و آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.

توجه:

  • کلاس خصوصی تافل هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین برگزار می شود. پس برای شرکت در کلاس ها مهم نیست کجای ایران و حتی جهان زندگی می کنید. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس های آنلاین در: کلاس زبان انگلیسی آنلاین.

 

  • این امکان هم وجود دارد که در صورتی که شما تمایل داشته باشید فقط روی یک یا دو تا از مهارت های ۴ گانه آزمون تافل بطور جداگانه کار کنید. مثلاً اگر شما مدتی زبان انگلیسی کار کرده اید و حالا فکر می کنید در بخش اسپیکینگ و ریدینگ بیشتر مشکل دارید، کلاس خصوصی تافل شما تنها برای این دو بخش برنامه ریزی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های تدریس خصوصی تافل TOEFL و مزایای آن به این صفحه مراجعه فرمایید. 🙂

کلاس خصوصی تافل