کلاس خصوصی آیلتسکلاس خصوصی آیلتس IELTS


شما طبیعتاً در جستجوی بهترین کلاس خصوصی آیلتس IELTS هستید تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و یکبار و برای همیشه نمره ای که لازم دارید را بدست بیارید و هر چه زودتر باقی برنامه های خودتان را برای رسیدن به هدف نهایی پیش ببرید، هدف شما احتمالا مهاجرت به یک سرزمین بهتر با معیارهای شما و یا ادامه تحصیل است.

امروزه بسیاری از زبان آموزان به کلاس خصوصی آیلتس احتیاج پیدا می کنند…

اما،

چرا کلاس خصوصی آیلتس؟

چه کسانی به کلاس خصوصی آیلتس IELTS احتیاج دارند؟

  • کسانی که از سطح خوبی از زبان برخوردارند و شرکت در کلاس های گروهی آیلتس وقت آن ها را تلف می کند و به خاطر وجود مطالب تکراری، حوصله شان سر می رود.
  • کسانی که زمان زیادی ندارند و نیاز به پیشروی با سرعت بیشتری در آموزش آیلتس دارند.
  • کسانی که دانش و مهارت های آن ها برای آموزش آیلتس هارمونی ندارد و نیاز است استاد با تدریس خصوصی آیلتس با توجه به نیاز های آن ها مطالب را ارایه کرده و به رشد آن ها کمک کند.
  • کسانی که نمی توانند برنامه ی خود را با زمان بندی کلاس های گروهی تطبیق دهند.

توجه:

  • کلاس خصوصی آیلتس هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین برگزار می شود. پس برای شرکت در کلاس ها مهم نیست کجای ایران و حتی جهان زندگی می کنید. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس های آنلاین در: کلاس زبان انگلیسی آنلاین.

 

  • این امکان هم وجود دارد که در صورتی که شما تمایل داشته باشید فقط روی یک یا دو تا از مهارت های ۴ گانه آزمون آیلتس بطور جداگانه کار کنید. مثلاً اگر شما مدتی زبان انگلیسی کار کرده اید و حالا فکر می کنید در بخش اسپیکینگ و ریدینگ بیشتر مشکل دارید، کلاس آیلتس شما تنها برای این دو بخش برنامه ریزی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های تدریس خصوصی آیلتس IELTS و مزایای آن به این صفحه مراجعه فرمایید. 🙂

کلاس خصوصی آیلتس