کلاس زبان - تدریس گروهی و خصوصی

کلاس های گروهی زبان انگلیسی


یادگیری گروهی زبان بهتر است یا یادگیری زبان به صورت فردی؟

آیا رفتن به کلاس زبان به صرفه است؟

اگر می‌خواهیم هزینه کلاس زبان بدهیم بهتر نیست به صورت فردی باشد که معلم توجه بیشتری به ما کند؟

این‌ها سوالات رایجی هستند که معمولا زبان آموزان هنگام ثبت نام در کلاس‌ زبان با آن مواجه هستند. براي يادگيري هر زباني از جمله انگليسي هميشه نكاتي وجود دارد كه اگر رعايت شوند فرآيند يادگيري را لذت بخش‌تر مي كنند. يادگيري گروهي زبان يكي از همين موارد مي‌باشد.

مزیت ها

شرکت در کلاس زبان مزيت هاي فراواني داشته كه تاثير بسيار زيادي در يادگيري بهتر زبان دارد. چند امتياز برتر استفاده از كلاس هاي گروهي زبان به شرح زير است:

  • تعامل و همکاری گروهی

تعامل کلاسی با دیگر زبان آموزان در این دست کلاس ها فاکتور بسیار مهمی در جهت بهبود دانش زبانی شماست چرا که فرصت صحبت کردن بدون نگرانی از ارتکاب اشتباه و تبادل نظرات در محیطی کاملا آموزش محور را برای شما به ارمغان می آورد. فرصت آشنایی با دیگران و طرز فکر آن ها کمک شایانی به استفاده از ساختارهای جدید کرده و پیشرفت زبانی شما در نتیجه آن حاصل خواهد شد.

  • فرصت های یادگیری

سوالات مطرح شده در ذهن دیگر زبان آموزان میتواند منجر به یادگیری اطلاعاتی مضاعف شود که ممکن است هدف استاد کلاس برای تدریس نبوده باشد.

  • کاهش اشتباهات با یادگیری گروهی زبان

هنگام یادگیری گروهی زبان، زبان آموزان تمایلات، علایق و ایده‌های خود را با همکلاسی و معلم خود مطرح می‌کنند و در این صورت معلم نیاز افراد مختلف را می‌فهمد، اشکالات آنها را با کمک همکلاسیشان رفع کرده و این امر موجب می‌شود که اشکالات هر فرد به مرور زمان کاهش یابد. زبان آموزان دیگر هم با اشتباهات مختلفی که ممکن است روزی خود نیز با آن مواجه شوند آشنا شده و از آن درس می‌گیرند.

  • افزایش ذوق و تلاش با یادگیری گروهی زبان

در یک محیط رقابتی قاعدتا انگیزه و ذوق یادگیری برای حس موفقیت و پیشرفت افزایش می یابد تا جایی که اشتهایی سیری ناپذیر در زبان آموز ایجاد شده که بنوبه خود وی را در مسیر درست یادگیری قرار میدهد.

  • افزایش اعتماد بنفس

اغلب زبان آموزان به دانسته‌های خود شک دارند و از سطح تسلط خود به زبان آگاهی کافی ندارند. یادگیری گروهی زبان به آنها کمک می‌کند با صحبت کردن در جمع اعتماد به نفس خود را بالا برده و انگیزه بیشتری برای ادامه یادگیری زبان داشته باشند. از طرفی از میزان خجالتشان هنگام صحبت کاسته شده و به تدریج  مکالمه به زبان دیگر برایشان امری عادی می‌شود.

کلاس خصوصی زبان

 

خواسته های زبان آموزان – از یک کلاس زبان گروهی چه انتظاری دارید؟

همواره یکی از دغدغه های زبان آموزان انتخاب کلاس های گروهی مناسب بوده است لذا پرسش هایی از قبیل “کجا کلاس زبان برم؟ سطح کلاس چطوره؟ چه کتابی تدریس میشه؟ آیا استاد کلاس دانش کافی رو داره؟ و … ” ذهن زبان آموز و خانواده آن ها را مشغول کرده است. یک کلاس زبان انگلیسی می بایستی شرایط زیر را دارا باشد:

  • سطح کلیه زبان آموزان شرکت کننده در کلاس یکسان باشد تا مشکلاتی از قبیل اضطراب، عدم اعتماد بنفس در شرکت در کارهای کلاسی و کاهش سرعت یادگیری به حداقل برسد.
  • محیط پویا و رقابتی و دوستانه باشد تا خلاقیت و استعداد زبانی فرد زودتر شکوفا شود.
  • نگرانی از بابت تغییر روش تدریس اساتید در کلاس ها نباشد به نحوه ای که نقشه راه کلاس در تمامی طول آموزش مشخص و معین باشد.
  • روش صحیح یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه ترین مدت و بهینه ترین شرایط محیا گردد.
  • کلاس مکالمه محور و در جهت رفع نیازهای ضروری زبان آموز باشد تا هدف اصلی که کاربرد زبان انگلیسی در دنیای امروزی است تحقق یابد.

کلاس های گروهی زبان انگلیسی – چرا ما؟

با سابقه تدریس نزدیک به ده سال در بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها و موسسات آموزشی تهران از قبیل کیش، سفیر، ایرانمهر، هرمس و…، شما میتوانید اطمینان داشته باشید که هر آنچه در جستجوی آن بوده اید همه را یکجا در اختیار خواهید داشت. از جمله مزایای شرکت در کلاس های گروهی آکادمی زبان نجفی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهره گیری از بروزترین روش های تدریس زبان انگلیسی در دنیا که محوریت آن مکالمه بوده و بهبود توانایی های گفتاری و نوشتاری از طریق خواندن و شنیدن مطالب مناسب هر زبان آموز
  • استفاده از منابع آموزشی متناسب با هدف کلاس که بطور مداوم اصلاح و بروز رسانی میشوند تا بهترین ورودی ممکن در اختیار زبان آموز قرار گیرد.
  • انجام فعالیت های کلاسی متنوع و پویا که طراوت و عدم یکنواختی را به درون هر کلاس می آورد.
  • فراهم نمودن بازخورد مستمر به زبان آموزان در مورد ضعف های آنان و چگونگی بهبود آن
  • ارتباط مستمر و قطع نشدنی زبان آموز با استاد حتی در ساعات غیرکلاسی و پاسخگوئی 24 ساعته

برای آگاهی از هزینه این دوره ها میتوانید به قسمت شهریه ها مراجعه فرمایید.