کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی نجفی

کلاس خصوصی زبان انگلیسی


کلاس خصوصی زبان انگلیسی کامل ترین شکل انتقال مفاهیم ذهنی به شیوه ساده و از بهترین روشهای آموزشی است. هر چند در گذشته های دور مردم برای برقراری ارتباط از علائم و تصاویر و … استفاده میکردند اما در دنیای امروز اهمیت برقراری ارتباط و تعامل و همفکری کلیه انسانها نقش بسیار مهمی در ارائه کیفیت بهتر برای زندگی ایفا می نماید از آنجا که در سالیان گذشته به دلایل مختلف سیاسی ، علمی ، اقتصادی و فرهنگی ، زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی تبدیل به وسیله ارتباط مردمانی از فرهنگها و ملیت های متفاوت شده است. لذا اهمیت یادگیری آن بر کسی پوشیده نیست .

امروزه اگر فردی بخواهد در رشته پزشکی تحصیل کنید یا مدیری موفق باشد، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت برایش به شمار می آید و تدریس خصوصی زبان انگلیسی انتخاب خوبی است چرا که در کمترین زمان ممکن شما را به سر منزل مقصود میرساند. کلاس خصوصی زبان بطور کلی بدین معناست که جلسات تدریس به صورت تک نفره در محل شما یا آموزشگاه با توجه به سطح شما برگزار می گردد.

کلاس های خصوصی نجفی

چه زمانی کلاس خصوصی زبان نیاز می باشد؟

  • زمانی که سطح شما از سطح متوسط کلاس پایین تر است

تدریس خصوصی زمانی احساس می گردد که شخص برای شرکت در کلاسی نسبت به سطح کلی کلاس ضعیف تر می باشد و به نوعی سرعت یادگیری کلاس را پایین می آورد و همانطور که در اینجا به عنوان یک نیروی مخرب شناخته می شود برای همان شخص نیز کلاس بازدهی کافی را ندارد زیرا با مسائل پایه نیز آشنا نیست لذا داشتن چند جلسه تدریس خصوصی با مدرس مجرب صد در صد پیشنهاد می شود تا حداقل به حد متوسط کلاس برسد و پس از آن در صورت خواسته دانشجو می تواند ادامه جلسات را به صورت گروهی انجام دهد .

  • زمانی که سطح شما از سطح متوسط کلاس بالاتر است

در این صورت نیز کلاس خصوصی زبان مفید خواهد بود چرا که به قول معروف شما باید به پای دیگران بسوزید و منتظر باشید تا مطالب سخت تر مطرح گردد اما در جلسات تدریس خصوصی مدرس در سطح شما درس را رائه می دهد و سبب تسریع یادگیری مطالب می شود و در نتیجه مفید تر خواهد بود.

  • عدم وجود اعتماد بنفس کافی در یادگیری

طبیعی است وقتی زبان آموزی درحال یادگیری مطلب جدیدی است دچار شک و تردید شود و اظهار چنین شکی برای وی ممکن است کمی ملالت آور بوده و موجب شرمساری و خجالتش در جمع شود. عدم رضایت ازین وضع کاملا طبیعی بوده و میتواند نشان‌دهنده تمایل زبان آموز به یادگیری و رقابت با سایر همکلاسی‌هایش باشد. اگر زبان آموزی چنین حسی داشته باشد و به او کمک نشود اعتماد به نفس خود را از دست خواهد داد. اگر اعضای خانواده به هر دلیلی نمیتوانند به او کمک کنند بهتر است از معلمی خصوصی بخواهید ساعاتی را در امر آموزش به او کمک کند. بزودی متوجه خواهید شد که تشویش و نگرانی او از بین رفته و اعتماد به نفس تازه‌ای در او شکل می‌گیرد. این کار همان چیزی است که زبان‌آموز برای پشت سر گذاشتن ضعف‌های آموزشی و مشارکت در بحث‌های کلاسی بشدت نیازمند آن است.

  • سردرگمی در انتخاب مناسبترین روش یادگیری

بسیار مشاهده شده که زبان آموز از امتحان کردن موسسات زبان و اساتید مختلف سخن به میان آورده و ازین امر شاکیست که روش مشخص و معینی برای یادگیری زبان انگلیسی بدست نیاورده است و از نوعی ابهام و سردرگمی رنج میبرد که بنوبه خود موجب از دست رفتن انگیزه وی شده و تلاش خویش را بیهوده می پندارد. در اینجا نقش یک مدرس خصوصی زبان انگلیسی خیلی میتواند تعیین کننده باشد تا زبان آموز راه صحیح و مناسب را در یادگیری پیش گرفته و به هدف خود که همان یادگیری موفق زبان در کمترین زمان و بهینه ترین حالت ممکن است دست یابد.

کلاس خصوصی و نیمه خصوصی

مزیت های کلاس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی به نسبت تدریس گروهی مزیتهایی دارد که تعدادی از آنها در اینجا ارائه می گردد:

  • زمان مشخص برای شرکت در جلسات ندارید زیرا در یک کلاس خصوصی زبان شما روز و ساعت را تعیین می نمایید.
  • اولین نکته از مزایای تدریس خصوصی این است که جلسات تدریس خصوصی ۹۰ دقیقه کامل به شما اختصاص دارد و برای مثال برای یادگیری زبان وقتی شما در کلاس گروهی شرکت می کنید با توجه به ظرفیت کلاس در بهترین حالت حداکثر زمان اختصاص داده به شما چیزی در حدود 8 الی 10 دقیقه می باشد که در حقیقت زمان مناسبی برای یادگیری نمی باشد.
  • جلسات خصوصی به نوعی به صرفه تر خواهد بود هم به لحاظ هزینه پرداختی و هم زمان اختصاص داده شده زیرا در زمان کمتر، مطالب بیش تری آموزش داده می شوند و با توجه به هزینه پرداختی تعداد جلسات کمتری مورد نیاز می باشد.
  • از دیگر مزایای جلسات تدریس خصوصی آن است که ساعات و روزهای هماهنگی با توافق شما و مدرس می باشد درحالی که در جلسات گروهی اگر شما موفق به شرکت در چند جلسه نشوید در حقیقت آن جلسات حذف و شما امکان استفاده از آنها را نخواهید داشت.
  • در این جلسات تنها بر نقاط ضعف شما تمرکز می شود و اجباری ندارید تا بر مسائل پایه ای مطرح شده توسط همکلاسی ها تمرکز کنید.
  • در صورت برگزاری این جلسات در منزل باز هم در زمان صرفه جویی کرده اید.
  • از دیگر مزایا میتوان به این مطلب اشاره کرد که در این جلسات مدرس بر روی آنچه شما میخواهید تمرکز خواهد کرد برای مثال در مورد زبان انگلیسی اگر گرامر را کاملا فراگرفته اید و تنها به دنبال یادگیری مکالمه هستید فقط بر مبحث مکالمه تمرکز میکنید و اینگونه زودتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید.
  • در حالت تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد دانشجو یا زبان آموزان به نسبت کلاسهای گروهی خیلی کمتر است، سوالات به صورت راحت تر و بدون استرس پرسیده شده و اشکالات خیلی راحت تر برطرف خواهد شد.
  • در صورتی که کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار گردد، وقت دانشجو یا زبان آموز در راه کلاس تلف نمی شود.
  • خیلی از زبان آموزان یا دانشجویان در بعضی از قسمتهای درس اشکالات پایه ای دارند که در کلاسهای گروهی قابل تشخیص و قابل رفع نیست. در کلاسهای خصوصی دانشجویان یا زبان آموزان به راحتی می توانند سوالات و اشکالات خودشان را بپرسند.
  • در کلاسهای خصوصی در صورتی که مدرس متناسب با سلیقه دانشجو و یا زبان آموز تدریس نکند، به راحتی می توان با مدرس دیگری کار کرد و مدرس را عوض نمود.

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی – چرا ما؟

مزایایی که شما با شروع یکی از کلاس های خصوصی یا نیمه خصوصی ما کسب می کنید از این قرار است:

  • آموزش تکنیک ها و فنون امتحانات آیلتس IELTS و تافل TOEFL و دیگر آزمون های متداول که نقش بسزایی در افزایش نمره شما دارد
  • آموزش نحوه ی صحیح مطالعه و یادگیری زبان
  • پشتیبانی و همکاری دائمی حتی پس از پایان کلاس ها تا اتمام مراحل مهاجرت(حتی در خارج از کشور) یا گرفتن مدارک بین المللی
  • استفاده از شیوه های جانبی همچون کاربرد فیلم، موزیک، داستان، بازی های چند نفره به منظور تقویت جنبه ی ناخودآگاه یادگیری
  • امکان تغییر زمان کلاس ها وانعطاف پذیری بالا در برگزاری کلاس ها با توجه به مشغله های فردی شما
  • ارائه متریال همچون کتاب، فیلم، موزیک و ویدئو کلیپ برای تمرین و یادگیری بیشتردر کنارکتاب اصلی در هر جلسه به صورت رایگان
  • تقویت تمامی مهارت های زبان همچون Speaking ,Reading ,Writing ,Listening به صورت مجزا و به روش صحیح و اصولی
  • برگزاری آزمون های آزمایشی دوره ای به منظور سنجش میزان پیشرفت به صورت منظم
  • آموزش روش های نوین در یادگیری گرامر Grammar و حفظ لغات و اصطلاحات
  • ارائه خدمات به تمامی مناطق تهران در اسرع وقت
  • رایگان بودن مشاوره و تعیین سطح و جلسه ی اول

کلاس خصوصی زبان


برای شرکت در این دوره ها و کسب اطلاعات لازم در مورد شهریه ها به این صفحه مراجعه نمایید.