10 صفحه برتر آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام

انگلیسی در اینستاگرام

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه مدت از وقت خود را روزانه صرف کار کردن با تلفن همراه خود می‌کنید؟ طبق آخرین بررسی ها، هر فرد به طور میانگین در روز 2 ساعت و 22 دقیقه از وقت خود را در رسانه های اجتماعی می گذراند. بخش عمده ای از این زمان به اینستاگرام اختصاص یافته که شبکه ای اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه می‌باشد. عدد بزرگی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

خبر خوب این است که نیازی نیست تمام زمان خود را با جستجوی عکس های تأثیرگذار و فیلم های حیوانات خانگی، هدر بدهید. اگر حساب های کاربری مناسب را دنبال کنید، برنامه هایی مانند اینستاگرام نیز می توانند بسیار مفید باشند.

در اینجا به 10 پروفایل برتر آموزش انگلیسی در اینستاگرام که می توانند به یادگیری زبان انگلیسی از طریق تقویت واژگان، تمرین دستور زبان و بهبود تلفظ  شما کمک کنند، اشاره می‌کنیم.

1.BBC Learning English

BBC Learning English یک حساب کاربری فوق العاده محبوب آموزش انگلیسی در اینستاگرام با بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده است. این حساب کاربری به صورت منظم آزمون‌های کوتاه و فلش کارت‌ های گرامری ارسال می کند، عبارات متداول و غیرمتداول را توضیح می دهد و همچنین مثال هایی از اصطلاحات مختلف را به اشتراک می‌گذارد تا به زبان آموزان در گسترش ابزار زبانی آنها کمک کند. علاوه بر این امکانات، فیلم هایی را نیز منتشر می کند تا بتوانید نحوه تلفظ خود را تمرین کرده و واژگان جدید را به صورت موضوعی یاد بگیرید. اگر همه اینها برایتان کافی نیست، می‌توانید برنامه مربوطه را نیز دانلود کنید.

انگلیسی اینستاگرام

2.Cambridge Assessment English

این حساب کاربری یک صفحه اینستاگرامی منسجم دارد که برای چشم خسته‌کننده نیست و ذهن کاربر را درگیر می‌کند. از نقل قول های انگیزشی گرفته تا معماهای سرگرم کننده و توضیح اصطلاحات رایج، مطالب آن به شما روحیه مضاعف می‌بخشد. چه چیزی صورت و دو دست دارد، اما هیچ بدن و پایی ندارد؟ * آیا می دانید معنی عبارت ‘ change of heart ‘ چیست؟ ** یا  ‘ the ball is in your court ‘ به چه معناست؟ ***  می‌توانید سایر مثال های brain-twister را در این حساب مشاهده کنید.

انگلیسی در اینستاگرام

3.In English With Love

In English With Love توسط سما، یک معلم انگلیسی ساخته شده است که تخصص ویژه ای در طراحی تصاویر زیبا در اینستاگرام و همچنین دانش عمیق در مورد آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام دارد. او از نقل قول های انگیزشی برای برجسته کردن افعال چندقسمتی (phrasal verbs) و توضیح معنای آنها استفاده می کند. در سری آموزش های “What’s another way to say…”، گزینه های جایگزین برای عبارات رایج به اشتراک می گذارد. او همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید که چه زمانی از کلمات خاصی مانند “any”، “for”، “off” یا “do” استفاده نکنید.

انگلیسی اینستاگرام

4.To Fluency

To Fluency توسط جک، معلم انگلیسی اداره می‌شود که یک روش منحصر به فرد و لذت بخش برای توضیح حتی سخت ترین موارد گرامر انگلیسی دارد. به راحتی می‌توان به درس های ویدیوئی وی معتاد شد، که نسخه های کامل آنها را می‌توانید در کانال YouTube جک تماشا کنید.

هنگامی که جک و تخته سیاه او را در فید خود می‌بینید، مشتاقانه منتظر درس بعدی گرامر وی هستید. با صرف نظر از عکس سلفی گاه به گاه، جک یک رویکرد بسیار شخصی در آموزش انگلیسی در اینستاگرام پیش می‌گیرد و همین نکته او را بسیار سرگرم کننده و در دسترس می‌سازد.

انگلیسی در اینستاگرام

5.English Without Tears

این صفحه توسط گابریلا تورنس اداره می شود. تمرکز وی روی کمک به زبان آموزان برای جلوگیری از اشتباهات معمول و روش صحیح گفتن جملات می‌باشد. او افعال چندقسمتی، ضمایر نامشخص، نقل قول غیرمستقیم و بسیاری از “موارد مشکل آفرین” را از طریق پست های پرمحتوا آموزش می دهد. فید او دقیقاً شبیه به یک کتاب تمرینی رنگارنگ است که از روی جداول، پوسترها و فرهنگ لغات جدا شده است. هر از گاهی، او حتی در صفحه‌اش از meme نیز استفاده می‌کند.

انگلیسی در اینستاگرام

6.English Vocabulary

English Vocabulary یک صفحه اینستاگرام بسیار ساده و با سلیقه است که توسط آموزشگاه انگلیسی Green Forest ساخته شده است. زیبایی پس زمینه هایی که آنها برای بسته بندی کارت‌های واژگان خود انتخاب کرده اند، یادگیری کلمات جدید انگلیسی را به یک تجربه نشاط‌ آور و شگفت انگیز تبدیل می کند. آیا معنی کلماتی مانند ‘skint’، ‘chuffed’ یا ‘leery’ را می‌دانید؟ با English Vocabulary، معنی و کاربرد بسیاری از کلمات این چنینی را یاد خواهید گرفت.

انگلیسی در اینستاگرام

7.Idiom Land

Idiom Land باعث می شود همه اصطلاحات زیبا، خنده دار یا کاملاً خنده دار به نظر برسند. آنها از تصاویر، میم ها و کلیپ های فیلم که می توانند معنا و کاربرد هر اصطلاح را به روشی سرگرم کننده توضیح دهند، استفاده می کنند. ارتباط دادن آنها گاهی اوقات خیلی خوب اجرا می‌شود. چه کسی به فکرش می‌رسد که با اشاره به فیلم لبووسکی بزرگ معنای اصطلاح ‘lose your train of thought’ را توضیح بدهد یا برای نشان دادن اصطلاح ‘fly in the ointment’ از یک نمونه ویدیویی از فیلم Die Hard استفاده کند؟ Idiom Land را دنبال کنید و خودتان را برای خندیدن آماده کنید.

انگلیسی اینستاگرام

8.English With Nab

English With Nab  که توسط مربی و معلم انگلیسی Nab ایجاد شده، یک حساب جالب و تعاملی است که زبان انگلیسی قرن بیست و یکم را آموزش می‌دهد. تمرکز آن بر روی آموزش دستور زبان و عبارات مفیدی است که شما را برای موقعیت های واقعی زندگی آماده می‌کند.

این حساب کاربری واقعاً نسبت به باقی حساب ها متفاوت است. آن طور که خود Nab می گوید: او از ته دل آموزش می‌دهد، نه از روی کتاب. پست های او را بخوانید و مهارت های جدیدی فرا بگیرید، واژگان خود را غنی کنید و از بیرون رفتن و نمایش توانایی های جدید خود نهراسید.

انگلیسی در اینستاگرام

9.Pronunciation With Emma

اگر تلفظ نقطه ضعف شما باشد، Pronunciation With Emma حساب مورد علاقه شما برای یادگیری انگلیسی در اینستاگرام خواهد بود. اما معلم دوست داشتنی و جوانی است که هنگام تلفظ انواع کلمات انگلیسی با لهجه بریتیش از خود فیلم گرفته و به اشتراک می‌گذارد. کانال YouTube وی که حساب اینستاگرامش را تکمیل می کند، نکاتی در مورد چگونگی تسلط بر مصوت های زبان انگلیسی، نحوه تلفظ کلماتی که به نظر مشابه می رسند و معمولاً اشتباه تلفظ می‌شوند و موارد دیگر ارائه می دهد. او به سؤالات متداول که خارج از حوزه تلفظ هستند نیز می‌پردازد، از جمله استفاده از برخی صفت ها و حروف اضافه رایج.

انگلیسی اینستاگرام

10.Najafielt

در آخر، فراموش نکنید که صفحه شخصی اینستاگرام ما را نیز ببینید! ما سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که اینستاگرام ما به اندازه کلاس های ما لذت بخش و سرگرم کننده باشد. ما در حساب اینستاگرام خود مطالبی نظیر ساختارهای زبان انگلیسی، معرفی لغات و نحوه بکارگیری صحیح آنها در جملات، کوئیز های چالش برانگیز و دیگر مطالب کاربردی زبان انگلیسی در اینستاگرام را به صورت روزانه ارائه می‌دهیم. برای بهره مندی از نکات جالب زبان انگلیسی صفحه ما در اینستاگرام را با کلیک بر روی تصویر زیر دنبال کنید.

انگلیسی در اینستاگرام